Odpowiedzi

2009-12-02T17:33:04+01:00
W rąbie wszystkie boki są równe tak więć
L=10
L=a*4
a=10/4
a=2 i 1/5

Natomiast suma wszystkich kątów to 360 stopni a że jeden z nich ma 40 to drugi również.
Czyli pozostałe mają:

360-80=280
alfa=280:2=140
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:46:44+01:00
10/4=2,5 cm
a=2,5 cm

40⁰*2=80⁰
360⁰-80⁰=280⁰
280⁰/2=140⁰

Odp.:Bok rombu ma długość 2,5 cm,a pozostałe kąty tego rombu to 140⁰,40⁰ i 140⁰.