Odpowiedzi

2009-12-02T17:38:04+01:00
Optymista wie, że z każdego, nawet najbardziej bolesnego doświadczenia można wydobyć jakieś dobro. Do nas bowiem należy wybór, jak interpretować to, co nas w życiu spotyka. Człowiek nastawiony optymistycznie wie, ze nigdy nie jest za póżno, aby zacząć życie od nowa. Świat nie jest ani czarno-biały, ani szary - świat jest kolorowy!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • anis
  • Rozwiązujący
2009-12-02T17:41:26+01:00
*ludzie którzy są zadowoleni i są optymistami rzadziej chorują
*łatwiej znoszą porażki
*szukają pozytywów we wszystkim
*optymiści mają więcej znajomości
*są lepiej postrzzegani przez środowisko
2 5 2