Odpowiedzi

2009-12-02T17:32:41+01:00
Możesz narysować trójkąt z okiem w środku a wokół niego promienie.Ja tak zrobiłem i miałem 5
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:38:36+01:00
Może to być trójkąt z okiem i promieniami (to jest symbol Boga)
Może być wiatr (symbol Ducha Świętego, bo nie widzimy jego tylko skutki jego działalności)
Czerwona lampa symbolizuje w kościołach obecność hostii w tabernakulum.
Możesz po prostu narysować ludzi lub przyrodę, bo bardziej metaforycznie mówiąc Bóg jest wszędzie;)
Powodzenia
4 3 4
2009-12-02T17:42:56+01:00
Narysuj w najświętszym sakramencie
2 3 2