Odpowiedzi

2009-12-02T17:32:37+01:00
Nauczyciel-kartkowka
wesołość-radosc
małpować-wygłupiac się
wichura-wiatr
przygnębienie-smutek
kobieta-panna
czerwony-kolor
umowa-kontrakt
samochód-paliwo
ziemniaki-jedzenie
woń-zapach
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • KatG
  • Rozwiązujący
2009-12-02T17:36:55+01:00
Nauczyciel - pedagog, mentor, instruktor
wesołość - radość, rozradowanie, wesoły nastrój
małpować - naśladować, papugować, parodiować, udawać, przedrzeźniać
wichura - wicher, zawierucha
przygnębienie - chandra, depresja, melancholia, zły nastrój, dno, dołek psychiczny, dół, smutek, zdołowanie
kobieta - białogłowa, niewiasta, pani, płeć nadobna, płeć piękna, płeć słaba
czerwony - koralowy, czerwień
umowa - porozumienie, układ
samochód - auto, automobil, bryka, fura, gablota, wóz
ziemniaki - pyry, grule, kartofle, warzywa
woń - zapach, aromat, fetor, odór, smród, swąd
2 3 2
2009-12-02T17:38:34+01:00
Nauczyciel- pan, pedagog, dydaktyk,profesor, wychowawca
wesołość- radość, promienność, żartobliwość
małpować- 1)przedrzeźniać, parodiować 2) naśladować, kopiować, papugować
wichura- nawałnica, zawieja
przygnębiebnie- depresja, smutek
kobieta- dama, pani, niewiasta
czerwony- krasny, krwisty, ognisty
umowa- kontrakt, porozumienie, ugoda
samochód- dwuślad, auto
ziemniaki- kartofle, pyry
woń- aromat, zapach