Odpowiedzi

2009-12-02T17:33:00+01:00
1. Ponieważ każdego z nas może spotkac takie uciśnienie i powinniśmy innym pomagac i zwalczac łamanie praw człowieka.
1 4 1
2009-12-02T17:34:45+01:00
1,Dlatego ze żaden człowiek nie powinien być krzywdzony i dlatego nie chce żeby bylo łamne prawo
drugiego nie potrafie ci waytłumaczyć
pozdro Basieńkaaaaaaaaa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:36:47+01:00
Jeśli człowiek jest bierny to zgadza się na łamanie praw człowieka. Oznacza to że akceptuje takie postepowanie , lub po prostu boi sie ingerować w sprawy takiej wagi. Bierność w żadnym przypadku nie jest cechą pozytywną oznacza ona obojętność na krzywdy innych.
1 5 1