Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:34:25+01:00
Atena- bogini i opiekunka miasta Ateny oraz chybaa bogini dobrej wojny
6 2 6
2009-12-02T19:30:12+01:00
Bogini mądrości, sztuki, wojny sprawiedliwej oraz opiekunka miast m.in. Aten i Sparty
5 4 5
Atena była ukochaną córką Zeusa. Przyszła na świat niezwykłych okolicznościach: wyskoczyła z Glowy swego ojca. Stała się boginią mądrości i patronką wojowników walczących w słusznej sprawie. Od jej imienia pochodzi nazwa najsłynniejszego miasta Grecji-Aten.