Odpowiedzi

2009-12-02T17:34:47+01:00
L.poj l.mn
M- szafa M-szafy
D- szafy D- szaf
C- szafie C -szafom
B-szafe B- szafy
N- szafą N- szafami
Msc- szafie Msc - szafach
W- szafo ! W- szafy !
15 3 15
2009-12-02T17:34:49+01:00
MIANOWNIK kto co szafa,szafy
dOpelniacz kOgO czegO szafy,szaf
celOwnik kOgO cO szafe,szafy
biernik kOmu czemu szafie,szafOm
narzednik z kim z czym z szafOm z szafami
miejscOwnik o kim o czym o szafie,o szafach
wolacz O szafO,Szafy!
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:37:29+01:00
M. szafa (kto? co?)
D. szafy (kogo? czego?)
C. szafie (komu? czemu?)
B.szafe (kogo?co?)
N.szafą (z kim?, z czym?)
Msc. szafie (o kim?, o czym?)
W. szafo (o)
l.mnoga

M.szafy
D.szaf
C.szafą
B.szafy
N.szafami
Msc. szafach
W. szafy

16 4 16