Napisz odpowiedź na jedno zpytań.
1.Co mogęzrobić, aby dzielić sie wiarą?
2.Jak mogę umacniać wiarę we wspólnocie Kościoła?
3.W jaki sposób w codziennym życiu mogę upodobnić się do Jezusa Chrystus?

prosze o szybką odpoiwedz <pliska>jutro z tego sprawdzian

3

Odpowiedzi

2009-12-02T17:35:30+01:00
Aby dzielić się wiarą mogę:
-Pomagać bliźniemu;
2009-12-02T17:35:45+01:00
1 Mozesz naklaniac ludzi i kolezanki lub kolegow do kosciola oraz pozyczac ksiazki jak biblia lub pismo swiete 2.sam mozesz czynnie uczestniczac np do zywego rozanca 3. pomagac starszym osoba i starac sie wszystko robic poprawnie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:35:45+01:00
3. Jeżeli chodzi o naśladowanie Chrystusa, mogę to robić każdego dnia naśladując jego nacechowane miłością przymioty i tak jak Jezus słuchać Boga, czyli stosować się do praw zapisanych w Biblii.