Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:48:43+01:00
B)5/7×1 3/4₋(1/2)³=5/7* 7/4-1/8=5/4-1/8=10/8-1/8=9/8=1 1/8
c)(1/3)²* 1 1/8 + 1 1/2=1/27*9/8+3/2=1/24+3/2=37/24=1 13/24
a)(1/2)³+1 1/2:3/4=1/8+3/2*4/3=1/8+2=2 1/8
2009-12-02T17:48:56+01:00
A) 1/8 + 3/2 * 4/3 =
1/8 + 4/2=
1/8+2 = 2 i 1/8

b) 5/7 * 7/4 - 1/8 =
5/4 - 1/8 = 10/8 - 1/8 = 9/8 = 1 i 1/8

c) 1/9 * 9/8 + 3/2 = 1/8 + 3/2 = 1/8 + 12/8 = 13/8 = 1 5/8