A. Oblicz 17 procent liczy 28,4
b.znajdz liczbę której 24 procent wynos 35,4
c.jakim procentem liczby 56 jest liczba21

zad2
a.oblicz 48 procent liczby 2,56
b znajdz liczbę której 22 procent wynosi 3,179
c.jakim procentem liczby 72 jest 4,5

zad3
do 5kg wody wlano(ostrożnie) 3 kg kwasu o stężeniu 50 procent.Jakie stężenie ma otrzymany roztwór

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:49:48+01:00
A. Oblicz 17 procent liczy 28,4
17% z 28.4=17/100*28.4=4.828

b.znajdz liczbę której 24 procent wynos 35,4
24%--------35.4
100%-------x
x=(100%*35.4)/24%
x=147.5

c.jakim procentem liczby 56 jest liczba21
100%---------56
x------------21
x=(100%*21)/56
x=37.5%

zad2
a.oblicz 48 procent liczby 2,56
48/100 * 2,56=1,2288

b znajdz liczbę której 22 procent wynosi 3,179
22%-------3.179
100%-------x
x=(100%*3.179)/22%
x=14.45

.jakim procentem liczby 72 jest 4,5
100%------72
x----------4.5
x=(100%*4.5)/72
x=6.25%



2009-12-02T17:55:36+01:00
Zad.1
17x28,4=4,828
b)24x35,4 podzielic na 100=8,496
c)56x21podzielic na100=11.76
zad.2
a)48x2,56podzielic na 100=12288
b)22x3,179podzielic na 100=069938x100=69,938
c)72 podzielic na 4,5=16
zad3.
5kgx3kgpodzielic na 50%=0,3

;-P