Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:38:31+01:00
Kazimierz wielki i odnowiciel wiele wniesli do polityki oraz w ich czasach rozserzaly sie koscioly i zamki ponad 120 zamkow za ich czasow zbudowano i kazdy z nas zna przyslowie o wielkim Zastal polske drewniana a zostawil murowana a o reszcie nie moge bo sie spiesze
3 2 3
2009-12-02T17:49:27+01:00
Kazimierz Wielki-zastal Polskę drewniana, a zostawił murowaną
Kazimierz Odnowiciel-????????????????
Władyslaw Harman-niewiem
mieszko I-razem z ludem ochrzcił Polskę