Odpowiedzi

2009-12-02T17:53:02+01:00
A)
19000ha=19000 ×10000m²= 190000000m²

517km²= 517 × 1000000m²= 517000000m²

517000000m² - 190000000m²= 327000000m²

327000000m²= 327km²

Odp. Kraków ma 327km² powierzchni.

b)

327km²-261km²=66km²

66km²= 66 × 100ha= 6600ha

Odp. Powierzchnia Poznania jesto 6600ha mniejsza od powierzchni Krakowa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:57:20+01:00
A) warszawa 517 km* 1ha - 0,01km* 19000x0,01=190
Kraków ma 19000 ha= 190km*
517km*-190km*=327km*
b)pow poznania =261km*
pow krakowa 327km*
327-261=66 km*
66km*=66x100=6600ha
Odp. Powierzchnia poznania jest mniejsza od powierchni krakowa o 6600ha