Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:48:32+01:00
M K2S= 2*39+32= 110u.

m Fe2O3= 2*56+3*16=112+48=160u.
m Mg Cl2= 24+2*35=94u.
m H2O2=2*1+2*16=34u
m KMnO4= 39+55+4*16=158u
m Sn(NO3)= 119+14+3*16=181u.
m Ca (OH)2= 40+2*(16+1)=74u
m SiO2= 28+2*16=60u.
2009-12-02T17:51:15+01:00
M K2S - 39u * 2 + 32u = 80u + 32u = 120u
m Fe2O3 - 56u * 2 + 16u * 3 = 112u + 48u = 160u
m Mg Cl2 - 24u + 35u * 2 = 24u + 70u = 94u
m H2O2 - 1u * 2 + 16u * 2 = 2u + 32u = 34u
m KMnO4 39u + 55u + 16u * 4 = 158u
m Sn(NO3) 119u + 14u + 16u * 3 = 181u
m Ca (OH)2 40u + 16u * 2 + 2u = 74u
m SiO2 28u + 16u * 2 = 60u
4 5 4