Odpowiedzi

2009-12-02T17:45:03+01:00
Nie można niszczyć ponieważ jest to zakazane. możliwe ze te rośliny są zagrożone wyginieciem.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:46:29+01:00
Ponieważ jest to park Narodowy. Wszystko jest tam bardzo cenne. O każdą roślinę się tam dba nawet pospolitą.
1 5 1
2009-12-02T19:20:57+01:00
Bo gdyby każdy chciał coś zniszczyć, urwać to nic by nie zostało w tym parku.
1 2 1