Witajcie :)
Mam takie zadanie żeby spuścić nosek taki z drzewa z wysokości 2 metrów i zaobserwować jakim ruchem on spada. Kompletnie nie wiem jak to zrobić. Proszę o jakieś obserwacje i wnioski jeżeli są możliwe. Mam nadzieje że mi pomożecie. Dzięki z góry :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:45:42+01:00
Spada ruchem jednostajnym... Może nie prostoliniowym ale na 100% jednostajny. Ale skoro on się porusza w boki lekko to będzie to ruch jednostajny krzywoliniowy.:D
2009-12-02T17:51:13+01:00
,,Nosek" spadając obraca się - dość szybko wokół własnej osi.
Spada on ruchem jednostajnym przyspieszonym (chyba). Zaobserwować można, że wraz z przybliżaniem się do ziemi nosek spada szybciej.
1 4 1