Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • sold
  • Rozwiązujący
2009-12-02T17:54:34+01:00
Witam

Podaj mi gdzie jest Rovaniem jaka dlugosc i szerokosc geograficzna tak samo Warszawa inaczej zadania nie da sie zrobic 1!!!

Rovaniemi = 66°30' N 25°43' E
Warszawa = 52° 35' północ
21° 05' wschód


Czyli Rovaniemi - 25°43 E
Wa-wa - 21° 05' E
25° 43' - 21° 05' = 4°38'
1° = 4min
4° - 16 min
16 min +38 sek = 16min i 38sek
w warszawie jest 12:00 a wiec 12:00 + 16min i 38 sek = 12:16:38
To jest dobre rozwiozanie :)
2009-12-02T18:17:36+01:00
21°E położenie Warszawy
25°E położenie Rovaniemi

W warszawie jest 12.00.

25°- 21° = 4

4°×4 = 16 minut


12.00 + 14 minut = 12.14