Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T17:50:46+01:00
Metodę domowego wyrobu liposomów stosuję od jakiegoś tygodnia, miksując długo i szybko lecytynę HLB 7, wodę i czysty alkohol w proporcjach 2%, 93%, 5%. Używam tej mieszanki jako bazy do serum C+E i efekt jest rewelacyjny. Własciwie dopiero teraz mogę powiedzieć, że czuję jak serum działa na skórę, a nie tylko na naskórek. Łapy mi się zrobiły białe jak ryżowy papier, czego wcześniej nie udało mi się osiągnąć żadną inną metodą. Na twarz nie jestem w stanie tego używać, bo po prostu jest za mocne, ale na resztę ciała - akurat.
Po wczytaniu się w Hokusowe linki metodę może lekko zmodyfikuję, ale składniki i główna idea (czyli szybkie miksowanie lecytyny z wodą i alkoholem) zostają te same.

Na bazie mieszanki liposomowej zamierzam też zrobić serum spowalniające odrost włosów.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T17:50:40+01:00
Alkohol niszczy życie i zdrowie!
Każdy były alkoholik to Ci powie!

Wszystko jest dla ludzi.Ale w ograniczonych ilościach.
Przez alkohol nie warto marnować sobie życia.
2009-12-02T17:51:56+01:00
Babcia Paola nie poleca jabola
nie pij wódki bo będziesz malutki