Z wymienionych poniżej tytułów dopasuj ich do pisarzy,malarzy,muzyków.

Trylogia,lalka, Krzyżacy,Beniowski,Faraon,Qwo vadis,Nad niemnem,Mazurki i polonezy, Wesele,Warszawianka, Bitwa pod Grumwaldem, Halka, Straszny dwór.
1 Bolesław Prus-
2.Henryk Sienkiewicz-
3.Fryderyk Chopin-
4.Stanisław moniuszko-
5.Eliza Orzeszkowa-
6.Jan Matejko-
7.Stanisław Wyspiański


pomóżcie

2

Odpowiedzi

2009-12-02T17:59:52+01:00
1.Lalka
2.Krzyżacy,Faraon,Quo vadis,Trylogia
3.Mazurki i polonezy
4.HaLka,Straszny dwór.
5.Nad niemnem
6.Bitwa pod grunwaldem.
7.Warszawaianka
A Beniowski napisał Juliusz Słowacki;)
Myślę że pomogłam;)))
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:15:07+01:00
1)Bolesław Prus-Lalka,Faraon,
2)Henryk Sienkiewicz-Trylogia, Krzyżacy,Quo vadis
3)Fryderyk Chopin-Mazurki i polonezy,
4)Stanisław Moniuszko- Halka,Straszny dwór
5)Eliza Orzeszkowa-Nad niemnem
6)Jan Matejko-Bitwa pod Grunwaldem,
7)Stanisław Wyspiański-Wesele,Warszawianka,
1 5 1