Odpowiedzi

2009-12-02T17:55:26+01:00
Z siatką:
http://www.sk.edu.pl/pomoce_naukowe/geografia/mapki-konturowe/mapa-polityczna-swiata.jpg

I bez:
http://www.worldatlas.com/aatlas/newart/woutline.gif
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:01:04+01:00
Http://www.worldatlas.com/aatlas/newart/woutline.gif

http://www.sk.edu.pl/pomoce_naukowe/geografia/mapki-konturowe/mapa-polityczna-swiata.jpg

http://merilat.pl/photo/geografia/Swiatkonturowy.jpg

Tam są:)