Odpowiedzi

2009-12-02T17:56:06+01:00
1.uzależniają
2.niszczą mózg
3.niszczą cały organizm
4.nasza psychika także się niszczy
5.oddalamy się od ludzi
6.wpadamy w problemy
7.umieramy
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T19:21:45+01:00
1. Uzależniają
2. Tracimy nad sobą kontrole i władze nas woim ciałem, aby tylko je zdobyć.
3. Niszczą organizm.
4. Prowadzą do licznych chorób.
5. Przez nie oddalamy się od ludzi, pozostawiamy rodzine i bliskich przyjaciół.
6. Prowadzą do chorób genetycznych.
7. Prowadzą do śmierći.
3 5 3