Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:00:06+01:00
Drogi xxxx !
Z okazji zbliżających się swiąt Bożego Narodzenia chciałbym złożyc ci najserdeczniejsze życzenia zdrowia, szczęścia, życzliwości ze strony bliskich i nie tylko, pomyślności, pogodnego życia, braku konfliktów, dobrobytu finansowego i duchowego, oraz spełnienia wszystkich marzeń i oczekiwań.
20 3 20
  • oops
  • Rozwiązujący
2009-12-02T18:02:52+01:00
Z okazji świąt Bożego Narodzenia, chciałabym życzyć Ci przede wszystkich zdrowia, aby wszystkie Twoje dni były wypełnione uśmiechem, i szczęścia w życiu i w miłości, sukcesów w szkole w pracy i poza domem, chciałabym Ci życzyć aby te święte były wyjątkowe i różnły się od innych pod każdym względem.

Wszystkiego Najlepszego.! ;)
22 4 22
2009-12-02T18:04:50+01:00
Droga Aniu!
Z okazji tegorocznych świąt Bożego Narodzenia, chciałbym Ci życzyć przede wszystkim dożo zdrowia, szczęści i radości. Aby każdy twój dzień rozpromieniał ciepły promyk Słońca, aby każdego dnia widniał na twojej buźce wielki uśmiech, żeby powiodło Ci się w nadchodzącym roku w nauce i w życiu osobistym!


życzy: Paulina.
13 3 13