Odpowiedzi

2009-12-02T18:07:35+01:00
966= x + (x+233) + [x+(x+233)]
966= 4x + 466
4x = 500 / 4
x= 125

Spr:

125 + (125+233) + [125+ (125+233)] = 966
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:11:59+01:00
X - pierwsza liczba
x+233 - druga liczba
x+x+233 - trzcia liczba
x+x+233+x+x+233 - suma trzech liczb
966 - suma trzech liczb

x+x+x+x+233+233=966
4x+466=966
4x=500
x=125

x+233=125+233=358
x+x+233=2*125+233=250+233=483

966=125+358+483