Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:07:36+01:00
Drogi Mikołaju!

Z okazji nadchodzących świat Bożego Narodzenia składam
Ci najserdeczniejsze życzenia i życzę duzo zdrowia.
Bardzo chciałbym/ałabym dostać :..............................................................................
Zapewniam że w tym roku byłem grzeczny/na
wesołych świąt i
szczęśliwego nowego roku
pozdrawiam

..................









1 1 1
2009-12-02T18:08:07+01:00
Drogi Mikołaju!

Na wstępie chciałbym podziękować ci za wszystkie prezenty, które dostałem od ciebie w zeszłym roku. Liczę na to, że w tym również mnie nie zawiedziesz.
Bardzo chciałbym dostać odtwarzać mp4. Moja mp3 już dawno się zepsuła i nie mam na czym słuchać muzyki.
Następną rzeczą jaką chciałbym dostać to najnowsza płyta Eminema. W końcu magnetofon również posiadam.
Przydałyby się jeszcze nowa piła do nogi, ponieważ ta, którą dostałem dwa lata temu już dawno jest podziurawiona. A! Skoro mowa już o piłce, to pompka do niej też mi się zepsuła :)
Liczę na to, że nie zawiedziesz mnie, chodź wiem, że moje wymagania są wielkie!

Stasiek Kowalski
2009-12-02T19:00:23+01:00
Mikołaju Święty ciągle uśmiechnięty,
Wiem, że jak co rok rozwozisz prezenty,
W tamtym roku byłem bardzo przejęty,
tym że nic nie dostane bo nie byłem święty.
Lecz otrzymałem co chciałem i byłem uśmiechnięty.
W tym roku chce dostać inne prezenty,
chcę by śnieg spadł z nieba o smaku mięty,
wtedy będę szczęśliwy i wniebowzięty.
Twoją opieką na nartach objęty,
będę śmigał nie ugięty.

Mam nadzieje, że pomogłam ;]
1 5 1