Prosze pomóżcie mi
napisz wzory następujących soli
to ma wyglądać np tak
siarczan miedzi (II) i ja mam z tego zrobić takie coś Cu(SO3)4
te cyferki to indeksy stechiometryczne

fosforan cynku (II)
siarczan potasu (I)
siarczek litu (I)
chlorek miedzi (II)
azotan magnezu (II)

2

Odpowiedzi

2009-12-02T18:15:04+01:00
Fosforan cynku(II) - Zn3(PO4)2
siarczan potasu (I) - K2SO3/4 - jaki to jest siarczan ??? IV czy VI ?
siarczek litu (I) - Li2S
chlorek miedzi (II) - CuCl2
azotan magnezu (II) - Mg)NO3)2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:18:53+01:00
Fosforan cynku (II) - Zn₃(PO₄)₂
siarczan potasu (I) - (nie podałaś jaki siarczan, więc napiszę na (IV) i (VI)) K₂SO₃ (to jest IV) i K₂SO₄ (to jest VI)
siarczek litu (I) Li₂S
chlorek miedzi (II) - CuCl₂
azotan magnezu (II) - Mg(NO₃)₂
Pozdrawiam:)
1 5 1