Odpowiedzi

2009-12-02T18:07:30+01:00
Wyż demograficzny - wzrost udziału młodej grupy wiekowej w ogólnej liczbie ludności wywołany zwiększeniem liczby urodzeń lub zmniejszeniem śmiertelności w tejże grupie wiekowej.
1 5 1
2009-12-02T18:09:09+01:00
Wyż demograficzny to podwyższenie przyrostu naturalnego, skutkuje on zmniejszeniem dochodu na jednego mieszkańca.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:12:44+01:00
Wyż demograficzny występuje wtedy, gdy w danym miejscu liczba urodzeń jest większa niż liczba zgonów.

Skutkiem może być wzrost bezrobocia, brak miejsc w szkołach i przedszkolach.