Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-02T18:20:05+01:00
Nietypowe okulary, dla niewidomych. Zainstalowane są w nich kamery i mikrofon. Urządzenie podłączone jest do telefonu komórkowego, który utrzymuje połączenie z asystentem-przewodnikiem niewidomego. Obraz i dźwięk rejestrowane przez okulary są na bieżąco przesyłane do komputera tej osoby, która przy pomocy ustalonych haseł opowiada niewidomemu o najważniejszych rzeczach dziejących się w jego pobliżu. Niewidomy słyszy głos przewodnika w telefonie lub podłączonych do niego słuchawkach. Takim "e-przewodnikiem" może być np. osoba niepełnosprawna ruchowo, bo aby korzystać z systemu, nie trzeba wychodzić z domu.
2009-12-02T18:26:04+01:00
(zaczynamy od akapitów) Pewnego dnia w samo południe postanowiłem że zrobię coś ciekawego i pożytecznego.Z kolegą wpadliśmy na pomysł że wynajdziemy latające auto;to był fantastyczny pomysł.(nowy akapit) Od razu wzięliśmy się do roboty Jacek zrobił wstępne szkice a ja robiłem prototyp. Prototyp był przepiękny i przeszedł wszystkie próby zwycięzko. Na następny tydzień auto ze skrzydłami było gotowe do próby generalnej ,byłem bardzo podniecony ponieważ zebrało się całe miasto by podziwiać moje i Jacka dzieło.(ostatni akapit)Po 2 miesiącach wreczono mi nagrode Nobla byłem równocześnie zły jak i szczęśliwy , zdenerwowałem się bo mój przyjaciel Jacek nic nie dostał. Wieczorem gdy się spodkaliśmy podzieliłem się z nim nagrodą i wyjechaliśmy na zasłóżony odpoczynek. KONIEC (sorka że takie krótkie ale się śpieszyłem)
1 1 1