Napisz jak rozdzielić mieszanine :
a) mleka i maku
b)wody i nafty
c)mąki i cukru

czego użyjesz do rozdzielenia
-soli i pieprzu
-kaszy i opiłków żelaza
-wody i alkocholu
-siarki i wody

Z GÓRY WIEELKIE DZIĘKI . !!!
DAJE DUŻO PUNKTÓW WIEC NIE ROBIĆ SPAMÓW !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:21:34+01:00
A) odcedzić przez sitko
b) separacja
c) można cukier rozpuścić w wodzie i wtedy pozostanie nam jedynie mąka, którą można odzyskać jako osad a od cukru można odparować wodę

- sól i pieprz - tak samo jak w podpunkcie c)
- kasza i opiłki żelaza - opiłki można przyciągnąć magnesem
- woda i alkohol - destylacja
- siarka i woda - odparować wodę
4 4 4
2009-12-02T19:02:55+01:00
Napisz jak rozdzielić mieszanine :
a) mleka i maku - sitko
b)wody i nafty- odparowanie wody
c)mąkii cukru- odpowiedniej grubości sitko

czego użyjesz do rozdzielenia
-soli i pieprzu- w gorącej wodzie sól sie rozpusci pozostawiając pieprz
-kaszy i opiłków żelaza- magnes
-wody i alkocholu- destylacja
-siarki i wody- odparowanie wody
4 3 4