Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:20:47+01:00
Mianownik wół , wędrowiec , wiatr , Grek , Odyseusz
dopełniacz woła , wędrowca , wiatru , Greka , Odyseusza
celownik wołowi , wędrowcu , wiatru , Grekowi , Odyseuszowi
biernik woła , wędrowca , wiatr , Greka , Odyseusza
narzędnik wołem , wędrowcem , wiatrem, Grekiem , Odyseuszem
miejscownik wołu , wędrowcu , wietrze , Greku , Odyseuszu
wołacz wole , wędrowcze , wietrze , Greku , Odyseuszu
4 4 4
2009-12-02T18:21:00+01:00
M- wół, wędrowiec, wiatr, Grek, Odyseusz
d- woła, wędrowca, wiatru, greka, Odyseusza
c- wołowi, wędrowcowi, wiatrowi, grekowi, Odyseuszowi
b- woła, wędrowca, wiatr, greka, Odyseusza
n- z włem, z wędrowcem, z wiatrem, z grekiem, z Odyseuszem
msc- o wole, o wędrowcu, o wietrze, o greku, o Odyseuszu
w- wół ! wędrowiec ! wiatr ! grek ! Odyseusz !

5 3 5