Odpowiedzi

2009-12-02T18:20:57+01:00
Bodajże to właśnie w piramidach chowali faraonów i ludzi z uznaniem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:21:18+01:00
Faraonowie kazali budowac piramity poniewaz tam były właśnie ukryte najwieksze skarby faraonów oraz gdy umierali chowano i ch tam w sarkofagach. w piramidach chowano nie tylko faraopnó ale i tez bogatych i sławnych ludzi;] prosze;]
2009-12-02T18:22:26+01:00
Piramida miała być grobowcem faraona , chciał aby nikt nie ukradł jego ciała i jego dorobków .