Zastąp podane związki frazeologiczne zwrotami bliskoznacznymi.
a)Tonąć we śnie-.......................
b)cieszyć się z całej duszy-................
c)Mieć słabe nerwy-..................
d)Tłoczyć się jak śledzie-...............
e)Być nie w humorze-..................
f)Podnieść wielki krzyk-.................

2

Odpowiedzi

2009-12-02T18:23:43+01:00
A)Tonąć we śnie-.......................głęboko zasnąć
b)cieszyć się z całej duszy-................bardzo się cieszyć
c)Mieć słabe nerwy-..................szybko się denerwować
d)Tłoczyć się jak śledzie-...............(nie wiem)
e)Być nie w humorze-..................mieć zły humor
f)Podnieść wielki krzyk-.................głośno krzyczeć
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:26:03+01:00
A) Głęboko zasnąć
b) Bardzo się radować
c) Szybko się czymś denerwować
d) Nie mieć miejsca
e) Być smutnym
f) Głośno krzyczeć
5 4 5