Odpowiedzi

2009-12-02T18:23:41+01:00
Ucz się, aby w życiu "nie sprzątać ulicy"
Jak się nauczysz to będziesz mądrzejszy.
Ucz się bo to daje Ci duże możliwości i dobry zawód
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:28:12+01:00
Bez nauki nie zdobędziecie wykształcenia potrzebnego do godnej pracy.
Musicie się uczyć, gdyż jesteście przyszłością narodu Polskiego, a chyba nie chcemy, żeby nasza przyszłość była analfabetami.
Uczycie się dla siebie, nie dla innych.
Ucząc się poszerzasz wiedzę na różne tematy.
Nauka jest Twoim obowiązkiem - wypełniaj go sumiennie.
Nauka może być przyjemna - musisz tylko tego chcieć.

Ucz się siostro ucz się bracie, byś pomagał swemu tacie.! ;]