Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T14:21:54+01:00
Ale mamy pasztet to znaczy że mamy problem.
Pogodzić się z losem to pogodzić się z jakimś faktem, nieszczęściem.
Być w otchłani rozpaczy, czyli być w deprsji.
Mieć szerokie pole do popisu, czyli mieć możliwości, żeby się wykazać tym co potrafię.
Teraz zdania:
Ale mam pasztet z tą matmą.
Muszę się pogodzić z losem i napisać jutro tą klasówkę.
Jestem w otchłani rozpaczy dostałam jedynke z historii.
Dziś na informatyke się przygotowałam i będę mieć szerokie pole do popisu.
2 5 2
2009-12-04T14:54:13+01:00
Ale mamy pasztet to znaczy że mamy z czymś jakiś problem.
Pogodzić się z losem** to pogodzić się z jakimś faktem, nieszczęściem,nie przygodą.
Być w otchłani rozpaczy*, czyli być ,w dołku.
Mieć szerokie pole do popisu,*czyli trzeba sie czyms wykazać np: zdolnosciami...

A teraz zdania
1.Ale mam pasztet z tego polaka
4.Maciek to on umie nawet rozwiązać trudne zadanie z matmy!
2.Janek musi się pogodzić z ty co stracił.
3.Ale Kaśka ma doła

troche nie w kolejnosci!!!


;;pp

2009-12-04T17:34:47+01:00
Ale mamy psztet- ale mamy pecha, dotyka nas nieszczęście
pogodzic się z losem- zrozumiec że juz nic nie zdołamy zrobic
być w otchłani rozpaczy- pogrążyć sie w rozpaczy, zamknac sie w sobie
mieć szerokie pole do czegos- podchodzic z dystanse i wyrozumieniem