Odpowiedzi

2009-12-02T18:32:21+01:00
Adwent ma podwójne znaczenie: ma nie tylko przygotować nas
do Świat Bożego Narodzenia, ale powinien mieć również wydźwięk eschatologiczny, czyli przygotować nas na powtórne przyjście Jezusa Chrystusa w dniu sądu ostatecznego.
4 3 4
2009-12-02T20:54:48+01:00
Adwent ma podwójne znaczenie:
1. Czas przygotowania i oczekiwania na przyjścia Chrystusa - Boże Narodzenie.
2. Czas przygotowania i oczekiwania na powtórne przyjście Chrystusa przy końcu czasów.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T21:15:49+01:00
W czasie adwentu nie tylko czekamy na przyjście Zbawiciela, ale również przygotowujemy się duchowo na Jego powtórne przyjście w dniu ostatecznym.

SPISAŁEM Z PODRĘCZNIKA DO RELIGII JAK CHCESZ TO OZNACZ JAKO NAJ.
9 4 9