Odpowiedzi

2009-12-02T18:25:56+01:00
Zależy co jest wysokością a co podstawą ..... objaśnij dokładniej a rozwiąże
2009-12-02T18:26:16+01:00
Jeżeli 5 to podstawa a 6 to wysokość to pole się równa (5*6)/2=15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:26:50+01:00
P= a x b
p= 5 x 4
p= 20 cm

obj. = a x b x h
obj. = 5 x 4 x 6
obj. = 120 cm2

nie wiadomo dokładnie co obliczyc po podałas 3 wymiary na pole, a wystarczą 2...
1 5 1