Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:25:23+01:00
Ja bardziej przypominam Czesnika. Jestem wybucjhowa i gwałtowna. Czesto krzykiem probuje cos osiagnac.
1 5 1
2009-12-02T18:42:56+01:00
Moim zdaniem bardziej przypominam Cześnika jest on też moją ulubioną postacią.
Sądzę tak dlatego, iż podobnie jak on szybko wybucham gniewem. Mam też problemy z kobietami, nie umiem wcale flirtować. Gdy podchodzę do jakiejś, od razu się odwracam i rezygnuję, a jak już zacznę, plącze mi się język. Podobnie jak on mam swoje ulubione powiedzenie i często go używam a brzmi ono tak: (tu wstaw co chcesz :]). Warto dodać, że Cześnik to bardzo gościnny człowiek, tą cechą nie różnimy się wcale.
Raptusiewicz to człowiek z którego śmiało można brać przykład. Mimo wielu wad jest człowiekiem wspaniałym którego najbardziej polubiłem z całej książki.
1 1 1