Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:29:25+01:00
Rzeka to kąpielisko podczas wakacji.
Dzięki przeźroczystej wodzie rzeka staję się pięknym zjawiskiem.
Źródłem wody jest rzeka.
Rzeka jest ścieżką do bałtyka.
12 4 12
2009-12-02T18:29:57+01:00
Rzeka płynie szybko.
Wybieram się nad rzekę.
Od okresu suszy rzeka bardzo wyschła.
Na rzece płynie niebieska łódź.
Płynęłam kajakiem przez rwącą rzekę.
14 4 14