Odpowiedzi

2009-12-02T18:28:20+01:00
Że jest sprawiedliwa i równa dla wszystkich
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:29:33+01:00
Mysle ze demokratyczna smierc to taka w której człowiek bardzo cierpi i duzo bólu znosi, a wiec jest to smierc długa i ciągnąca sie, bo kazdy człowiek pragnie umrzec krótko i bezbolesnie ale demokratyczna smierc maja ludzie co nie postepuja wobec przykazan bozych.

prosze;]
1 1 1
2009-12-02T18:32:10+01:00
Moim zdaniem ( śmierć jest demokratyczna ) czyli np : Gdy są wybory , partia nie zostaje wybrana wtedy dla ich całęj grupy jest to śmierć demokratyczna . ( Wybory są demokratyczne ) .