Odpowiedzi

2009-12-02T18:29:13+01:00
Barkowa;łopatka i obojczyk
O.miedniczna;łnowa kulszowa i biodrowa
Kartogafia -dziedzina nauki o mapach (atlasach, globusach, modelach plastycznych – mapach plastycznych itp.), teorii map, metodach ich sporządzania i użytkowania; jak również dziedzina działalności organizacyjnej i usługowej, związanej z opracowywaniem, reprodukcją i rozpowszechnianiem map.;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:29:49+01:00
Które z kosci naleza do obreczy barkowej a ktore do obreczy miedniczej ?

*kość łonowaobreczy miedniczej
*łopatkaobreczy barkowej
*kość kulszowaobreczy miedniczej
*obojczykobreczy barkowej
*kość biodrowa obreczy miedniczej

kartografia-nauka o mapach,ich czytaniu i sporzadzaniu
1 5 1
2009-12-02T18:29:37+01:00
Kość łonowa, kulszowa, i biodrowa należą do obręczy miedniczej
a łopatka, obojczyk do obręczy barkowej
1 2 1