Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:29:23+01:00
* ks. Jan Czuba
* o. Michał Tomaszek i Zbigniew Strzałkowski
* kl. Robert Gucwa
* s. Czesława Lorek
* ks. Jerzy Popiełuszko
2 5 2
2009-12-02T18:29:45+01:00
Stanisław ze Szczepanowa
Bracia Polscy Męczennicy: Benedykt, Jan, Izaak, Mateusz, Krystyn

ks. Jan Czuba
o. Michał Tomaszek i Zbigniew Strzałkowski
kl. Robert Gucwa
s. Czesława Lorek
ks. Jerzy Popiełuszko

Wojciech Męciński
Andrzej Bobola


12 1 12
2009-12-02T18:44:41+01:00
Ale czy współczesnych ja tak to :



ks. Jan Czuba
o. Michał Tomaszek i Zbigniew Strzałkowski
kl. Robert Gucwa
ks. Czesława Lorek
ks. Jerzy Popiełuszko
1 5 1