Odpowiedzi

2009-12-02T18:30:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:33:00+01:00
A) 360 : 6 = 60 °
b)(360 : 10) * 7 = 252 °
c) (360: 9) * 4 = 160°
d) (360 :12) * 5 = 150°
1 1 1
2009-12-02T18:35:27+01:00
^- stopień
a) 360^:6=60^ - kąt środkowy
30^- kąt wpisany ( jest zawsze o połowę mniejszy)
b) 360^:10=36^
36^*7= 252^ - kąt środowy
126^- wpisany
c)360^:9=40^
40^*4=160^- środkowy
80^- wpisany
d)360^:12-30^
30^*5= 150^- środkowy
75^- wpisany
1 1 1