Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:34:55+01:00
1.)2x-y=10
x+5y=-17 |*(-2)

2x-y=10
-2x-10y=34

-11y=44
y=-4

2x-y=10
2x+4=10 |-4

2x=6
x=3


2).
4a-2=b
3a+7b=1,5


4a-b=2 |*7
3a+7b=1,5

28a-7b=14
3a+7b=1,5

31a=15,5
a=0,5

4a-2=b
2-2=b

b=0

2009-12-02T19:31:17+01:00
1.
2x-y=10
x+5y=-17 /× (-2)

2x-y=10
-2x-10y=34
(2x redukuje się z -2x)

-11y=44
y=-4

2x-y=10
2x+4=10
2x=6
x=3


2).
4a-2=b
3a+7b=1,5

3a+7(4a-2)=1,5
3a+28a-14=1,5
31a=1,5+14
31a=15,5
a=0,5

4×0,5-2=b
2-2=b
b=0
2009-12-02T20:20:43+01:00
2x-y=10 x+5y=-17
x=10-2 x=-17-5
x=8 x=-12 na 100% dobrze

4a-2=b