To z lekcji histori prosze o szbkie odpowiedzi na jutro to musze miec
Pilne!!!!!!

1Za czasów kólaSalmona Żdzi wybudowali świątynie w ______
Jezus Chrstus wychował się i dorastał w ______
Jezus Chrstus narodziła się w ________
2Wznawcy judaizmu chrześcjaństwa i islamu częśc palestyny , w której doszło do wdarzeń opisanych w bibli , nazwaja Ziemią________
3Uszereguj chronologicznie nazwiska postaci , biorac pod uwagę czsy, w których żył:
-Mojresz
-Jezus
-Salmon
-Konstantyn wielki
Pilne!!!!!!
Prosze o szbkie odpowiedzi na jutro!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:33:22+01:00
1) jerozolimie
2) izraelu
3) w betlejem
4)Świętą
5) Mojresz, -Salmon,Jezus,Konstantyn wielki,
2009-12-02T18:36:09+01:00
1.-Jerozolimie(dzisiejsza ściana płaczy po zburzeniu w 70r i w czasach późniejszych)
-W Nazarecie
2.-W Betlejem
-Ziemia Obiecana( in.Kannan)
3. Mojżesz,salomon,Jezus,Konstantyn Wielki