Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:36:41+01:00
Niewidzialna łaska daje chorym umocnie nie na duchu i ciele znakiem tego <czyli widoczny znak> następuje to po przez namaszczenie olejem
22 3 22
2009-12-02T18:42:03+01:00
Jeżeli chory nie może się spowiadać , sakrament własną mocą odpuszcza grzechy,o ile chory pragnie dostąpić przebaczenia.
Sakrament namaszczenia udziela się nie tylko w momencie śmierci,ale też w ciężkiej chorobie.Sakrament ma dać choremu ulgę w cierpieniu i uzdrowienie.
25 4 25