1.Władca Latynów, który ugościł Eneasza.
2.Napisał opowieść o Eneaszu.
3.Rzeka, nad którą leży Rzym.
4....trojański
5.Najdzielniejszy wojownik grecki.
6.Legendarny przodek wszystkich Rzymian.
7.Ojczyzna Odyseusza.
8.Herkules schwytał jego konie.
9.Wąż o 9 głowach, zabity przez Herkulesa.
10.Królowa Amazonek, miała cudowny pas.
11....trojańska
18.Inaczej Troja
19.Trzygłowy pies pilnujący wejścia do krainy zmarłych.

2

Odpowiedzi

2009-12-02T18:45:03+01:00
1.Romis
2.
3.tybr
4. koń
5.ahilles
6.
7. itaka
8.
9.
10.
11.wojna
18.
19.cerber
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:47:51+01:00
1.Midas
2.Wergiliusz
3.Tybr
4.koń
5.Achilles
6.Remus
7.Itaka
8.Diomedesa
9.Hydra
10.Hipolita
11.wojna albo helena
18.ilion
19.Cerber