Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:48:37+01:00
1.dzięki nauce zdobędziemy leprze wykształcenie
2.będziemy mieli w przyszłości łatwiejszą prace
3.zdobędziemy lepszą szkołę
4.będziemy mieli lepszą opinie u innych ludzi
5.będziemy mądrzejsi,co spowoduje że będziemy mogli pomuc naszym dzieciom w przyszłości
1 4 1
2009-12-02T18:58:19+01:00
-będziemy mądrzejsi,co spowoduje że będziemy mogli pomuc naszym dzieciom w przyszłości
-bez nauki nie ma przyszłości
-za ściąganie grożą surowe kary
-że bez wykształcenie nie znajdziemy odpowiedniej pracy
-że nie nie znajdziemy dziewczyny
-że nie przepuści nas do następnej klasy