Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:45:11+01:00
Zanim zaczniesz lutowac, sprawdź:

* czy przewód sieciowy lutownicy nie jest uszkodzony,
* czy lutownica nie jest uszkodzona.


Posługując się lutownica, pamiętaj, żeby:

* najlepiej włozyc rekawice ochronne,
* nie przegrzewać lutownicy,
* użytkować ją zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi.
11 3 11
2009-12-02T23:34:29+01:00
Sprawdz czy przewód sieciowy lutownicy nie jest uszkodzony,
sprawdz czy lutownica nie jest uszkodzona.
włozrekawice ochronne
nie przegrzewaj lutownicy
użytkowaj jej zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi
4 2 4