A więęc :

Napisz przemówienie na rozpoczęcie roku szkolnego , dla klas I gumnazjum , które przyjdą z rodzicami .

wiem , wiem . . powaalone zadanie .
ale dlatego 45 pkt .
licze na faajną odpowiedź , a nie związane z tematem usuwam . ; ]
dzięęki z góry . ; - *

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:46:05+01:00
Dzień Dobry. Po długich wakacjach wkońcu wracamy do szkoły. Na rozpoczęciu roku szkolnego 2009 chcielibyśmy szczególnie powitać I klasy gimnajum, które zdecydowały się chodzić do naszego gimnazjum przez 3 lata. Chyba, że tak polubią nas i będą chcieli zostać dłużej, ale mam nadzieję, że tak nie będzie. ;)) Zgłosiło się do nas dużo chętnych dzięki czemu możemy powiedzieć, że jesteśmy dobrą szkołą.
Życzę wytrwałości, pamiętajcie, że czas szybko leci, wakacje za 10 miesięcy.
Dziękuję.
2 3 2
2009-12-02T18:50:06+01:00
Witam wszystkich zgromadzonych na rozpoczęciu roku szkolnego. Najbardziej witam tych którzy właśnie dołączyli do klas
gimnazjalnych to znaczy witam wszystkie pierwsze klasy gimnazjalne. Na pewno wam będzie tutaj trudniej niż w klasach podstawowych ale mówię wam nie będzie tak źle każdy w końcu kiedyś to przeżyje. Może i boicie się co będzie jak zaczną się lekce ale na prawdę nie ma obawy.Życzę powodzenia. :)
2 3 2