Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:51:31+01:00
Ania na wycieczce pomachała małym książętom, którymi okazali się chłopcy z sierocińca.

Kiedy tylko wysiadłam z metra, pobiegłam kupić moje ulubione czasopismo.

Wojtek lubi swoich nauczycieli, gdyż są mili i cierpliwi.
11 5 11
2009-12-02T18:52:02+01:00
Dzisiaj na dworcu nie było żadnego metra.(metra)
Dzisiaj rano widziałam moich ulubionych nauczycieli(nauczycieli)
Dzisiaj po szkole idę pomóc małym księciom.(z tym nie jestem pewna;)
7 3 7