Odpowiedzi

2009-12-02T18:44:11+01:00
Należy je szanować i nie pozwalać innym na ich bezczeszczenie czy jakoś tak ;D
2 3 2
2009-12-02T18:44:45+01:00
Symbole narodowe powino sie szanować odawaci im cześci lecz bez przesady z umiarkowaniem
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:47:49+01:00
Do symboli narodowych odnosimy się z szacunkiem.Podczas hymnu narodowego stoimy na baczność,nie rozmawiamy.Podczas uroczystości narodowych wywieszamy flagi.
6 2 6