Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T18:44:53+01:00
Żubr
rzeka
żuraw
żarłok
żyje
rzecz
rzepak
żakiet
żonkil
książka
dziennikarz
orężada
grzywa
grzebień
grzyb
2 5 2
2009-12-02T18:46:00+01:00

żubr
rzeka
żuraw
żarłok
żyje
żepak
żakiet
książka
dziennikarz
oranżada
grzywa
grzebień
grzyb
1 1 1
2009-12-02T18:48:43+01:00
Żubr
rzeka
żuraw
żarłok
żyje
rzecz
rzepak
żakiet
żonkil
książka
dziennikarz
orężada (pisze się "oranżada")
grzywa
grzebień
grzyb